marți, 13 decembrie 2011

Briose cu lamaie




De saptamana trecuta imi era gandul la briose, si involuntar i-am transmis gandul acesta si sotului meu:)))
Si sa materializeze cumva gandul asta, ieri mi-a facut cadou o tava de briose si cateva forme de silicon. La cat am fost de incantata de cadoul facut, azi m-am si apucat de prajiturit :D  Sunt multumita de rezultat, si sunt convinsa ca nu o sa treaca prea mult pana sa repet povestea :D




Ingrediente:
-100 g unt
-130 g zahar
-3 oua
-2 lg. smantana
-esenta de vanilie
-coaja de la o lamaie
-un praf de sare
-o lingurita praf de copt
-200 g faina

Se amesteca untul si zaharul pana devine spuma, apoi se adauga ouale, vanilia, coaja de lamaie si smantana, dupa care se mixeaza toate. Intr-un bol se cerne faina, sarea si praful de copt, dupa care se adauga treptat in compozitia de unt, mixand pana la omogenizare. Se ia cu o lingura si se pune din compozitie in forma de briose, dar nu se umplu mai mult de 3/4.
Se introduc in cuptorul preincalzit, pentru 25-30 de minute. Daca nu sunteti siguri ca briosele sunt gata, se poate face testul scobitorii.
Mai jos am atasat cateva poze pentru exemplificare.

Aici e inainte de a introduce tava la cuptor...






Briosele s-au copt si au crescut frumos :)


M-am jucat cu putina ciocolata si bombonele decorative:D

 Iar sotiorul meu si-a infrumusetat briosele cu caramel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu