sâmbătă, 4 februarie 2012

Mancare de mazare cu sos alb




Mancarica aceasta nu am mai facut-o de foarte mult timp. Sa tot fie 2 ani de cand am tot trecut-o pe lista de asteptare;)) Insa ieri i-a venit randul, si va spun un secret: E chiar buuna!!! Si in plus, e si rapida. Din trei miscari e gata :D  Asa ca treceti-o si voi acolo pe lista, numai sa nu treaca 2 ani pana o incercati:))







Ingrediente:
-500 g  mazare
-1 ceapa  medie
-un cubulet de unt
-5 linguri de lapte
-2 linguri de faina
-1 lingura de smantana
-250 ml apa
-sare

 Daca aveti mazare congelata sau proaspata, trebuie fiarta mai intai. Eu am avut mazare din conserva, asa ca nu a mai trebuit fiarta. Doar am trecut-o doar printr-un jet de apa.

 Ceapa se pune la calit impreuna cu untul, dupa care se adauga mazarea si apa. Se lasa sa dea 2-3 clocote.
Intre timp se amesteca bine faina cu laptele astfel incat sa nu se formeze cocoloase. Cand mazarea incepe sa fiarba, se adauga amestecul de faina, amestecandu-se pana incepe sa se lege sosul. Se adauga smantana si se potriveste de sare.
Am servit alaturi de minunatele snitele de soia. Foarte buna mancarica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu