miercuri, 1 februarie 2012

Tort de clatite cu ciocolata si vanilie



 Azi am avut pofta de dulce, insa nu m-am indemnat sa fac un dulce prea elaborat, asa ca cercetand dulapul cu minuni, am gasit un pachet de Creme-Ole, un borcan de ciocolata, prin frigider aveam ratacita o sticla de lapte, asa ca  Evrikaa! Mi-a venit ideea:D Tort de clatite:D E surprinzator de gustos.






 
Ingrediente:
-2 oua
-750ml lapte
-300g faina
-2 linguri de zahar
-esenta de vanilie
-un praf de sare
-1 lingura de ulei
Pentru crema:
-crema de ciocolata ( din aceea la borcan )
-un pachet de Creme-Ole cu gust de vanilie
-400 ml lapte

Pentru clatite: Se mixeaza ouale cu zaharul, sarea. Treptat se adauga laptele si faina, avand grija sa nu se formeze cocoloase. La sfarsit se adauga uleiul si vanilia. Eu adaug ulei in compozitie, astfel nu mai e nevoie sa ung tigaia cu ulei, dupa ce coc fiecare clatita. 
   Din aceasta cantitate de ingrediente, ies aproximativ 20 de clatite.

Crema instant de vanilie ( Creme-Ole), se prepara dupa instructiunile de pe ambalaj, si din crema de ciocolata se gusta asa, 2-3 lingurite, sa nu cumva sa ne scada glicemia :))
Urmeaza ansamblarea deliciosului tortulet:D
Un strat de cioco, unul de Creme-Ole, si tot asa pana la epuizarea clatitelor, sau a cremei ( asta depinde de gusturile pofticiosilor care ne dau tarcoale :)) )

Si gata. Nu e istorie lunga. Dar gustul, e foarte foarte bun. Merita sa-l incercati o data...macar din curiozitate ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu