marți, 28 februarie 2012

Carnaciori de nuca




Trebuie sa recunosc ca nu sunt prietena cu nucile. Niciodata nu mi-au placut , exceptie facand nucile verzi.
Insa, in timp am adunat mai multe retete cu nuca, pe care am decis sa le incerc.
Azi am gatit carnaciori cu nuca, si stiti ceva? Sunt chiar buni!!!  N-as fi crezut ca o sa-mi placa atat de mult!






Ingrediente:
-4 oua
-8 lg de gris
-150 g nuca macinata
-100 g cascaval ras
-100 g fulgi de ovaz ( se poate inlocui cu pesmet)
-1 lg boia dulce
-1 lg vegeta
-4-5 catei de usturoi
-1 lingurita cimbru

Ouale se separa, iar albusurile se bat spuma cu mixerul. Se incorporeaza grisul si se lasa sa se odihneasca 30 de minute.

Galbenusurile se amesteca cu 3 linguri de ulei, si impreuna cu restul ingredientelor se adauga albusurilor.



Rezulta o compozitie de consistenta potrivita. Se modeleaza carnaciori care se prajesc in tigaia de teflon, pe ambele parti pana se formeaza o cojita rumenita. Un vas de yena ( se poate folosi si tava de la cuptor) se unge cu ulei si se aseaza carnaciorii si se adauga apa cat sa-i acopere. Se condimenteaza cu cimbru si usturoi maruntit. Sunt gata cand apa a scazut si carnaciorii au crescut in volum.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu